EasyOppin asiakaskokemuksesta vastuun ottavalla Saskulla on vuosien kokemus asiakkuuksista ja niiden kasvattamisesta. “Teoriassa rautainen asiakaskokemus ei ole sen kummempi toteuttaa, täytyy vain ylittää asiakkaan odotukset päivästä toiseen. Käytännössä se ei ole näin yksinkertaista,” avaa Sasku.
Juuri tämän takia jokainen yritys tarvitsee Saskumaisen roolipelaajan, joka pitää sekä sisäisesti että asiakkaiden kanssa kaikista huolta ja varmistaa, että asiakkaiden tarpeet huomioidaan alusta loppuun. Ohjelmistoja ei ole tehty roboteille, vaan ihmisiä varten, ja on Saskun tehtävä varmistaa, että EasyOppin avulla nimenomaan jokainen ihminen onnistuu työssään paremmin.
“Muutoshallinnan asiantuntijana Saskulle on myös tuttua millaisia kipukohtia uuden IT-järjestelmän käyttöönotto voi aiheuttaa käyttäjille. Toiminnanohjausjärjestelmät eivät ole tässä poikkeus. Siksi on elintärkeää, että EasyOpp pysyy käyttäjäystävällisenä, sekä vastaa markkinoiden muuttuviin tarpeisiin. Tätä varten Sasku on enemmän kuin mies paikallaan,” kommentoi myyntijohtaja Teemu Toivanen tyytyväisenä uuden EasyOppilaisen palkkaamista.
Ota Saskuun yhteyttä ja laitetaan teidän yrityksen toiminnanohjausjärjestelmä kuntoon: