Markkinoiden ainoa "all-in-one" ratkaisu toiminnanohjaukseen
Meitä kiinnostaa se, että meidän järjestelmä on markkinoiden paras keskitetty ratkaisu liikkuvan työn ammattilaisille. Sen avulla voit:
Optimoida kenttätyön suorittamista ja parantaa tuottavuutta
Tehostaa työajanseurantaa ja helpottaa henkilökunnan arkea
Hyödyntää kalustoa tehokkaammin ja säästä polttoainekuluissa
Pitää työturvallisuuden ohjeistukset ajantasalla ja löydettävissä
Me toteutetaan teille avaimet käteen -periaatteella helppokäyttöinen EasyOpp-toiminnanohjausjärjestelmä, teidän tarpeiden mukaan kustomoiduilla käyttöliittymillä.

Siihen kiva markkinointikuva. Tolta meidän asiakkaat nyt harvemmin näyttää, vaikka tyytyväisiä ovatkin.

EasyOpp, eli iisi operaatio
"Avaimet käteen jopa viikossa"
Helppous on filosofiamme ydin ja siitä firman nimikin sai alkunsa. Uuden järjestelmän käyttöönotto pitäisi olla nimenomaan iisi operaatio, ekä mikään 12 kuukauden ohjelmistoprojekti, joka vaatii tietotekniikan tutkintoa jokaiselta järjestelmän käyttäjältä.
Tarjoamme juuri sinun yrityksesi tarpeisiin sopivan ratkaisun, jonka käyttöönotto on mahdollista jopa viikossa. EasyOpp on luotu helpottamaan liikkuvan työn ammattilaisten arkea aina yhden henkilön yrityksestä satojen ajoneuvojen logistiikkayrityksiin.
Lue lisää esitteestämme!
Miksi EasyOpp?
Toiminnanohjausjärjestelmää päivittäessä asiakkaan pitää liian usein muokata omia prosessejaan ja toimintaansa uuden järjestelmän mukaan, sekä ottaa käyttöön monta eri työkalua.
Me emme usko tähän, joten EasyOpp-järjestelmästä kehitettiin kameleontti, joka mukautuu asiakkaan toimintaan, ja muokataan aina asiakkaan tarpeiden mukaisesti, sekä sisältää kaikki tarvittavat ominaisuudet yhdessä paikassa.
Markkinoiden ensimmäinen mukautuva “all-in-one” ratkaisu lanseerattiin Tammikuussa 2022 ja toiminnanohjausjärjestelmien historia muuttui yhdessä yössä…
Play Video about Marko Heinonen esittelyvideo
Marko Heinonen

Mitäs jos viivan alle jäisi vähän enemmän?
"Säästä 30% toiminnanohjaus kuluista & ajasta"
Toiminnanohjaukseen ja siihen liittyvien päivittäisten rutiinien hallintaan kuluu usein aivan liikaa johdon sekä työn suorittajien tuottavaa työaikaa. Silti tietoa unohtuu matkalla ja jokainen asiakkaalle tehty työtunti, matkaan käytetty minuutti ja ajettu kilometri päätyy vain harvoin laskulle saakka.
Työajanseuranta ja työtehtävien raportointi saattaa myös tapahtua erillisillä exceleillä tai lippulapuilla joiden hallinta on turhaa. Ja joskus nykyisestä järjestelmästä vain puuttuu juuri se sinun yrityksesi arkea eniten helpottava ominaisuus.
Pyydä säästölaskelma
Tilanne on se, että te haluutte mahdollisimman hyvän ratkaisun ja me halutaan myydä se teille. Jos me ei istuta alas ja kuunnella teidän tarpeita ja kerrota teille mitä meillä on tarjota, tähän tavoitteeseen ei kuitenkaan päästä.
Joten pirauttakaa meille tai jättäkää yhteydenottopyyntö, niin me tehdään teidän yritykselle säästölaskelma, jossa verrataan EasyOppia ja alan muita toimijoita.

FMS- ja CAN-väylän tietojen luennalla, sekä älykkään polttoainekulutuksen- ja ajotapaseurannan avulla saadaan merkittäviä säästöjä polttoainekuluissa.
EasyOppin hyödyt yrityksellesi
Järjestelmän tarkoitus on säästää yrityksesi aikaa ja rahaa, joka toteutuu näiden hyötyjen seurauksena:
Automatisoi rutiinit ja manuaalinen työ
Tietoa eri tarvitse siirtää manuaalisesti paikasta toiseen ja rajapinnat siirtävät tarvittavat tiedot muihin järjestelmiin.
Helppokäyttöinen mobiilisovellus
Työntekijät kirjaavat tehdyt työt ylös helposti, joka tehostaa palkanmaksua ja laskutusta.
Vain yksi järjestelmä riittää
Toiminnanohjaus on helpompaa ja tehokkaampaa, koska tarvitset vain yhden järjestelmän ja yhdet tunnukset.
Luuri hukassa?
Ja jos sulla on huono hetki just nytten ja et pysty soittaa mulle tai Markolle, tässä on lomake johon voit jättää yhteystiedot ja kertoa vaikka mihin aikaan sulle passaa soitella, niin me soitellaan.