Olet hyvässä seurassa
Pieni otos kumppaneistamme:

EasyOpp saa asiakkaat hymyilemään. Työ sujuu hyvillä työkaluilla.
Markkinoiden ainoa "all-in-one" ratkaisu toiminnanohjaukseen
EasyOpp on alan modernein ratkaisu, joka kehittyy huimaa vauhtia. Järjestelmämme ainutlaatuisia hyötyjä ovat muun muassa:
Kattaa koko ketjun tilauksesta aina taloudenhallintaan
Tarvitset työnjohtamiseen oikeasti vain yhden järjestelmän
Sisältää automaattisen digipiirturitietojen lataamisen
Avullamme tiedot on ladattu ajallaan automaattisesti
Säästää polttoainekuluissa ja luo ajotaparaportit
Seuraa kuskiesi suoritusta ja palkitse taloudellisesta ajamisesta
Pitää työturvallisuuden ohjeistukset ajantasalla ja löydettävissä
Keskitetty työturvallisuuden tietopankkia kaiken käytössä
Jatkuva kehitys ja asiakkaiden tarpeiden huomioiminen
Kehitteillä on mm. varastojenhallinta, kaikenkattava analytiikkajärjestelmä ja portaali asiakastilauksia varten
Mitäs jos viivan alle jäisi vähän enemmän?
"Säästä 30% toiminnanohjaus kuluista & ajasta"
Toiminnanohjaukseen ja siihen liittyvien päivittäisten rutiinien hallintaan kuluu usein aivan liikaa johdon sekä työn suorittajien tuottavaa työaikaa. Silti tietoa unohtuu matkalla ja jokainen asiakkaalle tehty työtunti, matkaan käytetty minuutti ja ajettu kilometri päätyy vain harvoin laskulle saakka.
Työajanseuranta ja työtehtävien raportointi saattaa myös tapahtua erillisillä exceleillä tai lippulapuilla joiden hallinta on turhaa. Ja joskus nykyisestä järjestelmästä vain puuttuu juuri se sinun yrityksesi arkea eniten helpottava ominaisuus.

Play Video about Marko Heinonen esittelyvideo
Marko Heinonen
Miksi EasyOpp?
Toiminnanohjausjärjestelmää päivittäessä asiakkaan pitää liian usein muokata omia prosessejaan ja toimintaansa uuden järjestelmän mukaan, sekä ottaa käyttöön monta eri työkalua.
Me emme usko tähän, joten EasyOpp-järjestelmästä kehitettiin kameleontti, joka mukautuu asiakkaan toimintaan, ja muokataan aina asiakkaan tarpeiden mukaisesti, sekä sisältää kaikki tarvittavat ominaisuudet yhdessä paikassa.
Markkinoiden ensimmäinen mukautuva “all-in-one” ratkaisu lanseerattiin Tammikuussa 2022 ja toiminnanohjausjärjestelmien historia muuttui yhdessä yössä…

EasyOpp, eli iisi operaatio
"Avaimet käteen jopa viikossa"
Helppous on filosofiamme ydin ja siitä firman nimikin sai alkunsa. Uuden toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönotto pitäisi olla nimenomaan iisi operaatio, ekä mikään 12 kuukauden ohjelmistoprojekti, joka vaatii tietotekniikan tutkintoa jokaiselta järjestelmän käyttäjältä.
Tarjoamme juuri sinun yrityksesi tarpeisiin sopivan ratkaisun, jonka käyttöönotto on mahdollista jopa viikossa. EasyOpp on luotu helpottamaan liikkuvan työn ammattilaisten arkea aina yhden henkilön yrityksestä satojen ajoneuvojen logistiikkayrityksiin.
Esittely ja tarjous vuorokauden sisään
Tilanne on se, että te haluutte mahdollisimman hyvän ratkaisun ja me halutaan myydä se teille. Jos me ei istuta alas ja kuunnella teidän tarpeita ja kerrota teille mitä meillä on tarjota, tähän tavoitteeseen ei kuitenkaan päästä.
Joten pirauttakaa meille tai jättäkää yhteydenottopyyntö, niin me tehdään teidän yritykselle vuorokauden sisällä säästölaskelma, jossa verrataan EasyOppia markkinoiden muihin ratkaisuihin. Meillä asiakkaiden järjestelmät laitetaan kondikseen nopeasti.
Soita meille milloin vaan tai jätä yhteydenottopyyntö tässä:
Jos sulla on huono hetki just nytten ja et pysty soittaa mulle tai Markolle, tässä on lomake johon voit jättää yhteystiedot ja kertoa vaikka mihin aikaan sulle passaa soitella, niin me soitellaan.