Näin se toimii, katso video!
Automatisoi rutiinit ja säästä aikaa
EasyOpp on Helppokäyttöinen palvelu joka automatisoi työnohjauksen manuaaliset työvaiheet
Henkilökunnan työskentelyn ohjaukseen ja siihen liittyvien päivittäisten rutiinien hallintaan kuluu usein merkittävän suuri osa sekä johdon että työn suorittajien tuottavasta työajasta. Siitä huolimatta tietoa unohtuu matkalla ja usein aivan jokainen asiakkaalle tehty työtunti, matkaan käytetty aika ja ajettu kilometri ei päädy laskulle saakka. Työajan seuranta ja työtehtävien raportointi saattaa myös tapahtua erillisillä exceleillä tai lippulapuilla joiden hallinta on työlästä. Ja joskus nykyisestä toiminnanohjausjärjestelmästä vain puuttuu juuri se sinun yrityksesi arkea eniten helpottava ominaisuus.
Meillä on sinulle selkeä ja helppokäyttöinen ratkaisu – EasyOpp.


Nopea ja joustava käyttöönotto
Saat palvelun käyttöösi jopa viikossa
Haluamme muuttaa käsityksesi toiminnanohjausjärjestelmien käyttöönotosta ja käytön helppoudesta. Se ei aina tarkoita massiivista 12 kuukauden ohjelmistoprojektia ja tietotekniikan tutkintoa jokaiselta järjestelmän käyttäjältä.
Tarjoamme juuri sinun yrityksesi tarpeisiin sopivan helppokäyttöisen ratkaisun jonka käyttöönotto on mahdollista jopa viikossa. EasyOpp on luotu helpottamaan liikkuvan työn ammattilaisten arkea aina yhden henkilön yrityksestä satojen ajoneuvojen logistiikkayrityksiin.
Haluatko tietää lisää?
Jätä meille yhteydenottopyyntö. Asiantuntijamme ottavat sinuun yhteyttä ja kertovat miten voimme helpottaa sinun yrityksesi arkea ja parantaa työn tuottavuutta.
Tavoitat meidät myös soittamalla tai sähköpostilla
myynti@easyopp.fi
029 170 1171